Kup bilet już teraz!

Naszą aplikację możesz pobrać za darmo. Ceny biletów są takie same jak w sieci sprzedaży

Szybki dostęp do biletów

Po zainstalowaniu aplikacji, rejestrujesz się, kupujesz bilet przed wejściem do pociągu

Łatwe korzystanie z aplikacji

Bilet pojawia się w aplikacji natychmiast po zatwierdzeniu płatności w zakładce „moje bilety”

Kontrola biletów

Potwierdzenie płatności oznacza skasowanie biletu. Skasowany bilet znajdziesz w zakładce „moje bilety”. Jest tam też historia już nieaktualnych biletów

BILET W TELEFONIE

Aplikacja mPay umożliwia zakup biletów PKP INTERCITY przez telefon. Po zakupie bilet zostanie przypisany do Twojego nr telefonu, nie musisz drukować żadnych dodatkowych potwierdzeń.

Aby zakupić bilet wybierz ikonę:
INTERCITY > Wybór Trasy > Wybór Połączenia > Podgląd Połączenia > Kup Bilet Wybierz ulgę > Dodaj Pasażera > Wybór Oferty > Zapłać > Rodzaj Płatności > OK

(przed zakupem biletu należny zasilić portmonetkę lub podpiąć kartę płatniczą)

Oszczędność czasu i wygoda

Możesz kupić bilet przez aplikację Mobilną, nie szukając kiosku i nie martwiąc się, że Twój pociąg odjedzie

Unikasz kolejek i stresu

Śpieszysz się i chcesz kupić bilet, ale przy kasie jest długa kolejka, z aplikacją mobilną mPay kupisz bilet bez kolejek.

O dowolnej porze każdego dnia

Z aplikacją mPay możesz kupić bilet o dowolnej porze dnia i nocy, od poniedziałku do niedzieli, również w święta.

Wymiana biletu

Bilet możesz wymienić, jeśli chcesz:

  • wyjechać w innym dniu lub o innej godzinie,
  • jechać poza wybraną stację przyjazdu,
  • jechać innym pociągiem,
  • zmienić klasę wagonu,
  • zmienić kategorię miejsca,

Wymiana polega na zakupie nowego biletu i zwrocie posiadanego. Obydwu czynności dokonasz w aplikacji mPay.

Bilet jednorazowy, rezerwację miejsca do siedzenia oraz bilet na przewóz możesz wymienić nie później niż na 5 minut przed planowym odjazdem pociągu ze stacji wyjazdu wskazanej na wymienianym bilecie.

Bilet odcinkowy możesz wymienić przed pierwszym dniem jego ważności.

Jeżeli nie zdążyłeś wymienić biletu jednorazowego to musisz:

Zwrot biletu

Bilet jednorazowy, rezerwację miejsca do siedzenia oraz bilet na przewóz możesz zwrócić w aplikacji mPay nie później niż na 5 minut przed wskazaną godziną wyjazdu.

Bilet odcinkowy możesz zwrócić w aplikacji mPay najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie jego terminu ważności. Instrukcja zwrotu biletu i pieniędzy za niego określona jest w regulaminie serwisu.

Jeżeli nie zdążyłeś wymienić biletu jednorazowego to musisz:

O zwrot pieniędzy za częściowo niewykorzystany bilet jednorazowy lub odcinkowy możesz wystąpić z wnioskiem do PKP Intercity. Bilet jednorazowy musisz poświadczyć w pociągu, a z biletu odcinkowego zrezygnuj w aplikacji mPay.

Jeżeli masz fakturę VAT do swojego biletu, to o zwrot pieniędzy za całkowicie niewykorzystany bilet musisz wystąpić z wnioskiem do PKP Intercity. Przy zwrocie pieniędzy za bilet PKP Intercity potrąca 15% odstępnego.

Regulamin

Regulamin korzystania z usługi PKP Intercity w aplikacji mPay znajdziesz TUTAJ

Pobierz Aplikację teraz