BILET W TELEFONIE
Aplikacja mPay umożliwia zakup biletów PKP INTERCITY przez telefon. Po zakupie bilet zostanie przypisany do Twojego nr telefonu, nie musisz drukować żadnych dodatkowych potwierdzeń.
Aby zakupić bilet wybierz ikonę:
INTERCITY > Wybór Trasy > Wybór Połączenia > Podgląd Połączenia > Kup Bilet > Wybierz ulgę > Dodaj Pasażera > Wybór Oferty > Zapłać > Rodzaj Płatności > OK
(przed zakupem biletu należny zasilić portmonetkę lub podpiąć kartę płatniczą)
Oszczędność czasu i wygoda
Możesz kupić bilet przez aplikację Mobilną, nie szukając kiosku i nie martwiąc się, że Twój pociąg odjedzie
Unikasz kolejek i stresu
Śpieszysz się i chcesz kupić bilet, ale przy kasie jest długa kolejka, z aplikacją mobilną mPay kupisz bilet bez kolejek.
O dowolnej porze każdego dnia
Z aplikacją mPay możesz kupić bilet o dowolnej porze dnia i nocy, od poniedziałku do niedzieli, również w święta.
Wymiana biletu
Bilet możesz wymienić, jeśli chcesz:
- wyjechać w innym dniu lub o innej godzinie,
- jechać poza wybraną stację przyjazdu,
- jechać innym pociągiem,
- zmienić klasę wagonu,
- zmienić kategorię miejsca,
Wymiana polega na zakupie nowego biletu i zwrocie posiadanego. Obydwu czynności dokonasz w aplikacji mPay.
Bilet jednorazowy, rezerwację miejsca do siedzenia oraz bilet na przewóz możesz wymienić nie później niż na 5 minut przed planowym odjazdem pociągu ze stacji wyjazdu wskazanej na wymienianym bilecie.
Bilet odcinkowy możesz wymienić przed pierwszym dniem jego ważności.
Jeżeli nie zdążyłeś wymienić biletu jednorazowego to musisz:
- poświadczyć niewykorzystany bilet,
- kupić nowy bilet,
- wystąpić do PKP Intercity z wnioskiem o zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet. Poświadczenie uzyskasz w kasie biletowej lub w pociągu na zasadach, które określa Regulamin przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez Spółkę „PKP Intercity”.
Zwrot biletu
Bilet jednorazowy, rezerwację miejsca do siedzenia oraz bilet na przewóz możesz zwrócić w aplikacji mPay nie później niż na 5 minut przed wskazaną godziną wyjazdu.
Bilet odcinkowy możesz zwrócić w aplikacji mPay najpóźniej w dniu poprzedzającym rozpoczęcie jego terminu ważności. Instrukcja zwrotu biletu i pieniędzy za niego określona jest w regulaminie serwisu.
Jeżeli nie zdążyłeś wymienić biletu jednorazowego to musisz:
- poświadczyć niewykorzystany bilet,
- kupić nowy bilet,
- wystąpić do PKP Intercity z wnioskiem o zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet. Poświadczenie uzyskasz w kasie biletowej lub w pociągu na zasadach, które określa Regulamin przewozu osób, rzeczy i zwierząt przez Spółkę „PKP Intercity”.
O zwrot pieniędzy za częściowo niewykorzystany bilet jednorazowy lub odcinkowy możesz wystąpić z wnioskiem do PKP Intercity. Bilet jednorazowy musisz poświadczyć w pociągu, a z biletu odcinkowego zrezygnuj w aplikacji mPay.
Jeżeli masz fakturę VAT do swojego biletu, to o zwrot pieniędzy za całkowicie niewykorzystany bilet musisz wystąpić z wnioskiem do PKP Intercity. Przy zwrocie pieniędzy za bilet PKP Intercity potrąca 15% odstępnego.
Regulamin
Regulamin korzystania z usługi PKP Intercity w aplikacji mPay znajdziesz TUTAJ