Mobilność

Masz telefon? Masz mPay! Zawsze pod ręka!

Wygodne przekazywanie płatności

Aplikacja mPay pozwala na przekazywanie płatności innemu użytkownikowi aplikacji, oraz udostępnianiu środków na wirtualnej portmonetce

Doładowania

Możesz w łatwy sposób doładować telefon, sobie i swoim najbliższym. Obsługujemy wszystkich partnerów na rynku Play, Orange, T-Mobile i wielu innych

Setki produktów cyfrowych

W aplikacji kupisz doładowania do gier

W jaki sposób zostać użytkownikiem aplikacji mPay?

Aby zostać użytkownikiem aplikacji mPay, należy zainstalować w telefonie darmową aplikację mobilną i przeprowadzić rejestrację. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemami Android, iOS i można ją pobrać na dwa sposoby:

– Wpisując w dedykowanym sklepie z aplikacjami „mPay płatności mobilne”,
– Wpisując w przeglądarce internetowej telefonu adres app.mpay.pl lub www.app.mpay.pl

Podczas pierwszego uruchomienia aplikacja przeprowadzi Cię przez krótki proces rejestracji. W formularzu rejestracyjnym wpisz swoje dane, numer telefonu oraz adres e-mail. Ustal swój indywidualny mPIN, czyli 4-cyfrowy kod, który będzie służył do zatwierdzania Twoich transakcji.

W jaki sposób mogę dokonywać płatności w mPay?

Korzystając z mPay możesz dokonywać płatności wybraną przez siebie metodą:

– Za pomocą elektronicznej portmonetki, po uprzednim zasileniu jej środkami pieniężnymi.

– Przy użyciu karty płatniczej, bez konieczności pamiętania o regularnych zasileniach. Płatności są wtedy realizowane bezpośrednio w ciężar karty płatniczej.

– Przy użyciu karty płatniczej zarejestrowanej w systemie Masterpass by MasterCard.

– BLIKiem lub szybkim przelewem (płatności dostępne dla wybranych produktów).

Płatność realizowaną w mPay należy potwierdzić swoim indywidualnym kodem mPIN, ustalonym podczas rejestracji w systemie. Za transakcje przy użyciu portmonetki i kart płatniczych nie są pobierane żadne prowizje. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych zabezpieczeń dane używanych w aplikacji kart płatniczych są w pełni bezpieczne.

Jak zasilić portmonetkę mPay?

Konto mPay można zasilić na wiele sposobów:

– Natychmiastowym zasileniem z konta bankowego za pośrednictwem szybkich płatności internetowych Pay by Link, w tym Blik. Usługa jest dostępna z poziomu aplikacji oraz strony internetowej zasil.mpay.pl. Do kwoty zasilenia doliczana jest prowizja w wysokości 3,5 proc.

– Natychmiastowym zasileniem z karty płatniczej. Usługa dostępna z poziomu aplikacji. Do kwoty zasilenia doliczana jest prowizja w wysokości 3,5 proc. W przypadku takiego doładowania utworzona zostaje dodatkowa portmonetka zasileń kartowych.

– Z wykorzystaniem usługi inicjowania płatności (PIS). Do kwoty zasilenia doliczana jest prowizja w wysokości 2 proc.

– Bezpłatnie, tradycyjnym przelewem bankowym lub przekazem pocztowym (trwa dłużej).

Bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym mPay (najpóźniej następnego dnia roboczego), otrzymasz wiadomość z informacją, jaką kwotą została zasilona portmonetka.

Jak podłączyć i zweryfikować kartę płatniczą?

Do konta mPay można jednocześnie mieć podpięte maksymalnie dwie karty płatnicze.

Aby móc korzystać z karty płatniczej w mPay, należy ją dodać w dowolnym momencie, bezpośrednio w aplikacji (ekran „Moje finanse”, kafelek „Karty”).

Wybierz przycisk mPay Wallet, a następnie „Dodaj kartę”. Nazwij dodawaną kartę wg własnego uznania (karta domowa, karta firmowa, etc.). Nr karty możesz wpisać ręcznie, bądź skorzystać w tym celu z aparatu w telefonie. Podaj pozostałe wymagane dane: datę ważności oraz kod CVC.
Aby móc bez ograniczeń płacić kartą należy ją zweryfikować. Do weryfikacji zostanie użyta usługa 3D Secure, która służy powszechnie do zatwierdzania transakcji w Internecie. Weryfikacja jest usługą jednorazową dla danej karty, podczas której Twoje konto może zostać chwilowo obciążone kwotą o niskiej wartości (np. 10 groszy), która po zakończeniu procesu jest natychmiast zwracana.

Dlaczego muszę zweryfikować kartę i jak to zrobić?

Ze względów bezpieczeństwa w aplikacji można płacić tylko kartami zweryfikowanymi. Prawo użytkownika do korzystania z dodanej karty musi zostać sprawdzone. W tym celu Twoje konto może zostać chwilowo obciążone kwotą o niskiej wartości (np. 10 groszy), która po zakończeniu procesu jest natychmiast zwracana.

Weryfikacja karty

  1. Uruchom aplikację mPay, przejdź na ekran ”Moje finanse”, wybierz kafelek „Karty”.
  2. Wyświetl dodaną przez siebie, niezweryfikowaną kartę.
  3. Naciśnij przycisk „Zweryfikuj kartę”, zostaniesz poproszony o podanie kodu CVC.
  4. Zostaniesz przekierowany na stronę swojego banku (banku wydawcy karty), gdzie we wskazanym polu należy wpisać kod SMS otrzymany w procesie weryfikacji.

Jeżeli masz pytania lub potrzebujesz dodatkowych wskazówek, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 34 390 55 57, e-mail [email protected]) lub wyślij nam wiadomość na Facebook’u.

Jakiego typu transakcje możne realizować za pośrednictwem mPay?

mPay jest systemem uniwersalnym o stale rozszerzanym zakresie usług. Umożliwia realizację różnych rodzajów transakcji.

Produkty i Usługi:
– Komunikacja miejska
– Parkowanie
– Koleje i busy
– Ubezpieczenia
– Bilety wstępu
– Doładowania i startery
– Rozrywka
– Gry i programy
– Nadaj paczkę

Moje finanse:
– Pożyczki
– Vouchery
– Przelej
– Portmonetki

Czy transakcje są bezpieczne?

Transakcje realizowane są w oparciu o bezpieczne i sprawdzone algorytmy i procedury. Pozwala to zapewnić pełne ich bezpieczeństwo. Dodatkowo transakcje wymagają potwierdzenia indywidualnym kodem mPIN (zdefiniowanym przez użytkownika). W procesie weryfikacji karty używane są najnowsze standardy 3DS i kod CVC2/CVV.

Czy można anulować wykonaną już transakcję?

Zrealizowanej transakcji nie można anulować. Każdą rozpoczętą transakcję można przerwać przed jej zatwierdzeniem kodem mPIN.

Czy mogę zapamiętać w telefonie najczęściej powtarzane transakcje?

Aplikacja pozwala dodać do listy ulubionych najczęściej wykonywane transakcje, a tym samym zaoszczędzić kilka cennych sekund podczas ich realizowania.

Przykładowo do listy ulubionych można dodać konkretny rodzaj biletu komunikacji miejskiej, np. 20-minutowy ZTM Warszawa. W tym celu wystarczy uruchomić zakładkę „Bilety”, z listy miast wybrać Warszawę, a następnie przejść do ekranu z listą dostępnych biletów. Przy każdym z nich znajduje się ikona gwiazdki. Po jej dotknięciu bilet zostanie dodany do listy ulubionych transakcji.

Dodane w ten sposób transakcje będą dostępne z poziomu ekranu głównego aplikacji, w zakładce „Ulubione”.

Jakie wymagania musi spełniać mój telefon, aby można nim było dokonywać płatności?

Aplikacja może być zainstalowana na telefonach z systemem Android, iOS. Do prawidłowego jej działania konieczne jest połączenie z Internetem.

Informacje o wymaganej wersji systemu aktualizujemy na bieżąco w Google Play i App Store.

Czy mogę kontrolować i monitorować usługę?

Każdy użytkownik ma pełen dostęp do informacji o swoim koncie w systemie mPay. Można na nim sprawdzać, zarówno informacje o wszystkich dokonanych transakcjach, jak i zmieniać ustawienia konta. Funkcjonalność dostępna jest z poziomu aplikacji oraz za pośrednictwem strony system.mpay.pl

Zapomniałeś kodu mPIN lub hasła?

W aplikacji w dolnym Menu wybierz Konto/Ustawienia / Zmień Hasło/ lub Zmień mPin. Możesz również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 34 390 55 57, e-mail [email protected]).

Wycofanie środków / Zamknięcie konta mPay

W celu wycofania środków wejdź do zakładki Moje Finanse / mRachunek / Przelej lub wypłać.

Możesz samodzielnie zamknąć konto lub wysłać maila z załączonym odstąpieniem od umowy na [email protected]. W razie pytań lub problemów prosimy o kontakt z BOK pod numerem +48 34 390 55 57 lub pod adresem e-mail [email protected]

Czym jest portmonetka i jakie są jej rodzaje?

Portmonetka to indywidualne konto użytkownika w systemie mPay. Za jej pomocą – po wcześniejszym zasileniu – można dokonywać płatności za usługi dostępne w aplikacji mobilnej. W systemie mPay rozróżniamy cztery rodzaje portmonetek:

– Portmonetka mPay – główna portmonetka przedpłacona, zasilana szybkim przelewem, przelewem ycyjnym lub przelewem od innego użytkownika

– Portmonetka promocyjna – środki otrzymane w ramach uczestnictwa w promocjach, do wykorzystania tylko na usługi mPay

– Portmonetka udostępniona – środki udostępnione z portmonetki innego użytkownika , do wykorzystania tylko na usługi mPay

Ważna informacja! Kwota, która widnieje w prawym górnym rogu aplikacji oznacza środki, które aktualnie znajdują się w Portmonetce mPay (głównej). Jeżeli zasilenie następuje przy użyciu karty płatniczej, środki trafiają bezpośrednio do Portmonetki zasileń kartowych mPay (kartowej). Żeby z nich skorzystać, wystarczy:

1. Rozpocząć dowolną transakcję, np. zakup biletu komunikacji miejskiej

2. Z listy metod płatności wybrać „Portmonetka”,

3. Z listy dostępnych portmonetek wybrać „Portmonetka zasileń kartowych mPay”

Zasiliłem portmonetkę w aplikacji, ale kwoty zasilenia nie widać w aplikacji

Kwota, która widnieje w aplikacji na ekranie „Moje Finanse” oznacza środki, które stanowią sumę wszystkich portmonetek. Wszystkie zasilenia, za wyjątkiem wykonywanych z karty płatniczej trafiają na portmonetkę mPay. Jeżeli zasilenie następuje przy użyciu karty płatniczej, środki trafiają bezpośrednio do Portmonetki zasileń kartowych mPay (kartowej).

Jak otrzymać fakturę

Fakturę za bilety i usługi w aplikacji wystawiamy na żądanie Klienta. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres [email protected]. Nie wystawiamy faktur za parkowanie, gdyż zgodnie z art. 15 ust. 6 ustawy o podatku od towarów i usług, dochody gminy uzyskiwane z biletów parkomatowych nie podlegają opodatkowaniu podatkiem VAT.

Faktury za przejazdy autostradami generowane są automatycznie i wysyłane zbiorczo na skrzynkę mailową klienta. Aby faktury były generowane, prosimy o uprzednie uzupełnienie danych do rozliczenia.