Marka mPay Tworzy swój nowy wizerunek – backstage z sesji z Kubą Błaszczykowskim

W mPay przygotowania do rozpoczęcia kampanii idą pełną parą. Jednym z takich elementów była sesja z Kubą Błaszykowskim, której efekty będzie można podziwiać już niedługo.

Strategia mPay

Celem  kampanii mPay jest zwiększenie świadomości samej marki, pokazanie aktualnym i potencjalnym klientom możliwości aplikacji. Poprzez swoje działania marka chce zachęcić użytkowników do większej aktywności oraz zaznajomić ich z wszystkimi atutami i funkcjami, które są dla nich dostępne. Marka chce przestawiać siebie jako superaplikację fintechową, a także pozyskać kolejnych zadowolonych klientów.

Współpraca z Kubą Błaszczykowskim jest jednym z elementów zbliżającej się kampanii, ma ona wzmocnić mPay w świadomości zwykłych Polaków. mPay ma stać się cyfrowym towarzyszem w codziennym życiu, dlatego drugą warstwą kampanii jest cykl filmów opowiadających o funkcjach aplikacji. Filmy są realizowane przez Millenę Bilską.

Kuba ambasadorem

Kuba Błaszczykowski raptem 8 miesięcy po zakończeniu kariery sportowej podjął decyzję o zmianie swojej dalszej drogi zawodowej. Były piłkarz postawił na ścieżkę biznesową, na swoim koncie ma już fotel w radzie nadzorczej spółki Milistem, kilka inwestycji, jak również działania społeczne czy wizerunkowe. Jego nowe, biznesowe oblicze ujawniło nieznane kibicom cechy: rozwagę w podejmowaniu decyzji, zdolności analityczne, umiejętność odkrycia potencjału inwestycji, talent do budowania kapitału na pewnej wizji. Tak się właśnie stało w przypadku naszej firmy.

Kuba tak jak i marka mPay stawia na stały rozwój, ale podchodzi do tego z dużą dozą rozsądku, nie śpieszy się z podejmowaniem decyzji, długo analizuje potencjalne projekty i wybiera tylko to, w czym widzi przyszłość. Do końca roku będzie ambasadorem marki z możliwością późniejszej inwestycji.

– Od zawsze lubiłem czyste i jasne zasady gry. W swoich przedsięwzięciach biznesowych również kieruję się tym przekonaniem i dlatego zdecydowałem się na współpracę z mPay. Ten fintech ma ogromne, ponad 20-letnie doświadczenie i pokazuje swoim użytkownikom, że branża finansowa nie musi być skomplikowana, a sama aplikacja może być bardzo funkcjonalnym narzędziem w codziennym życiu. Te fakty budzą moje zaufanie i skłoniły mnie do realizacji tego projektu. –

Niecałe dwa tygodnie po podpisaniu umowy, Kuba wraz z zespołem mPay przystąpili do realizacji sesji.

Sesja zdjęciowa

Sesja zdjęciowa promująca kampanię z Kubą Błaszczykowskim odbyła się w najlepszym studiu w południowej Polsce, czyli Dagma Photo Studio. Studio ma w swoim portfolio liczne współprace z ikonami mody, celebrytami czy ludźmi biznesu. Na najlepszym studiu mPay nie poprzestał, ponieważ za produkcję i reżyserię kampanii odpowiadała Daria Woszek, laureatka wielu nagród w Polsce i za granicą, m.in. nagrody młodego kina na festiwalu w Gdyni, Mastercard OFF Camera, Gijon, Fantasia, związana z festiwalem SXSW.

Zdjęcia z sesji przestawiają dwa oblicza Kuby, łączą się ze sobą i pokazują pełne spektrum jego osobowości. Z jednej strony ubrany w biało-czerwony strój, który przez wiele lat był jego nieodłącznym atrybutem, z drugiej strony Kuba jako ambasador marki z branży finansowej. Biznesmen i sportowiec w jednym.

Współpraca z Kubą w czasie sesji była bardzo profesjonalna, poradził sobie z tym bez najmniejszego problemu, za to z uśmiechem i dobrą energią, która mamy nadzieje, będzie mu towarzyszyć przez cały czas naszej współpracy.

Efekty kampanii będzie można podziwiać w Internecie, na reklamach outdoorowych, w mediach społecznościowych mPay, a współpraca zaplanowana jest na cały rok 2024.

Podziel się ze znajomymi