Jakub Błaszczykowski ambasadorem mPay!

mPay ambitnie stawia na rozwój. W ostatnim czasie podpisał kilka ważnych umów produktowych, a teraz stawia na rozwój świadomości marki i podpisuje umowę ambasadorską z Jakubem Błaszczykowskim.

Jednym z założeń strategii rozwoju mPay w 2024 roku, jest zbudowanie świadomości, zaufania i zainteresowania u potencjalnych użytkowników do marki mPay. W tym celu spółka zawarła Umowę Marketingowo-Inwestycyjną z byłym reprezentantem Polski – Jakubem Błaszczykowskim. Jakub zawsze ostrożnie dobierał projekty, w których uczestniczył, ale do mPay przekonała go polityka bezpieczeństwa i transparentności, panujące w aplikacji mPay, ponieważ bezpieczeństwo płatności i środków zgromadzonych w aplikacji jest dla mPay celem nadrzędnym. Pan Jakub Błaszczykowski dzięki współpracy obejmie również pulę akcji mPay.

– Gdy wchodziłem do zarządu mPay, jednym z moich zobowiązań było wzmocnienie przekazu przemiany mPay w superaplikację oraz zbudowanie wokół tego świadomości marki. Jakub Błaszczykowski był do tego idealny, gdyż szukał ciekawego projektu. Sam Jakub bardzo ostrożnie podchodził do współpracy z mPay, ale w miarę trwania rozmów i zapoznania się z wartościami marki, nasz projekt budził w nim coraz większe zainteresowanie. Największą korzyścią dla mPay z tej współpracy będzie płynący z niej przekaz, czyli „Płatności Fair-Play”. Argumentami przemawiającymi za mPay są transparentność zasad, bezpieczeństwo oraz portfolio zaawansowanych projektów fintechowych i to właśnie one przekonały do współpracy. – opowiada Łukasz Hołubowski, delegowany członek Rady Nadzorczej do wsparcia Zarządu w tym projekcie.

– Od zawsze lubiłem czyste i jasne zasady gry. W swoich przedsięwzięciach biznesowych również kieruję się tym przekonaniem i dlatego zdecydowałem się na współpracę z mPay. Ten fintech ma ogromne, ponad 20-letnie doświadczenie i pokazuje swoim użytkownikom, że branża finansowa nie musi być skomplikowana, a sama aplikacja może być bardzo funkcjonalnym narzędziem w codziennym życiu. Te fakty budzą moje zaufanie i skłoniły mnie do realizacji tego projektu. – komentuje Jakub Błaszczykowski.

Dzięki współpracy z Jakubem Błaszykowskim, mPay będzie mógł dotrzeć do nowej grupy odbiorczej. Wiele osób z grupy fanów Błaszczykowskiego, nie zna lub tylko słyszało o aplikacji mPay. Działania marketingowe z Jakubem Błaszkowskim pozwolą na zbudowanie większej świadomości marki mPay, jak również zaufania do niej. Jego wizerunek zagości na kanałach social media spółki, materiałach promocyjnych, a sam Jakub weźmie udział w podcaście na kanale YouTube. W trakcie roku odbędzie się też spotkanie z użytkownikami aplikacji. Hasłem kampanii będzie „Płatności Fair-Play”

– Zaufanie Jakuba Błaszczykowskiego to dla nas ogromny zaszczyt. Ta współpraca otwiera przed mPay wiele możliwości dotarcia do użytkowników, którzy kojarzą aplikację mPay tylko jedną funkcją np. zakupem biletów komunikacji miejskiej czy opłacaniem parkingów. Dziś mPay to również funkcjonalne narzędzie finansowe. Jakub pokaże użytkownikom możliwości drzemiące w naszych produktach i usługach. Liczymy, że nasza misja bycia przewodnikiem w cyfrowym świecie przy wsparciu Ambasadora w niedalekiej przyszłości doprowadzi do zwiększenia aktywności użytkowników oraz zwiększenia tempa napływania nowych. Już dziś mamy bazę 1,5 mln użytkowników, a dzięki np. ciekawym wydarzeniom z udziałem Jakuba Błaszczykowskiego dojdziemy do poziomu 2,5 mln użytkowników wcześniej niż zakładaliśmy – opowiada Andrzej Basiak, prezes mPay.

Nad całością projektu będzie czuwać nowy szef marketingu mPay – Jarosław Grzesica, który jest też odpowiedzialny za strategię marki mPay. Jarosław jest managerem z ponad 20-letnim doświadczeniem. Budował je współpracując m.in. z Heyah, T-mobile, Totalizatorem Sportowym czy Canal+.

 

Kontakt dla mediów:

Andrzej Starosta

Account Executive

Tel.: +48 606 876 038

e-mail: [email protected]

Podziel się ze znajomymi