nowy mPay bez zasilania konta

Proste kroki do skorzystania z mPay

Dołącz!

Rejestracja w mPay
zajmie jedną chwilę, Twoje dane
są chronione!

Doładuj!

Zasil szybko konto mPay
z naszej strony internetowej lub tradycyjnym przelewem z banku!

Korzystaj!

mPay to tysiące możliwości
w jednym telefonie.
Sprawdź już teraz!

Jesteś tutaj: Strona główna » Bilety komunikacji miejskiej…

Bilety komunikacji miejskiej w Warszawie


  • Jak kupić bilet?
    • 1. Aktywacja i zasilenie konta.

      Przed pierwszym zakupem biletów, należy aktywować konto w systemie mPay. Jak to zrobić dowiesz się tutaj.
      W przypadku gdy masz już aktywne konto, musisz zapewnić środki finansowe na swoim koncie. Możesz wybrać dwie formy finansowania zakupu biletów.

      Możesz:

      - połączyć kartę płatniczą z kontem mPay i płacić bezpośrednio w saldo karty w ramach Cardmobile.pl w technologii Mastercard Mobile.

      lub

      - korzystać ze środków zgromadzonych w Portmonetce mPay.

      Jeśli masz już aktywne konto w systemie mPay i zapewniłeś środki finansowe, możesz przejść do punktu 2.

       

      2. Wybór i zakup biletu z menu.

      W celu zakupu biletu, wybierz na klawiaturze swojego telefonu:

      - *145# i wybierz klawisz „Zadzwoń” i postępuj zgodnie ze wskazówkami w menu tekstowym (bezpłatne połączenie, dostępne dla użytkowników sieci Orange, Plus, Play i T-Mobile).
      lub
      - jeżeli korzystasz z usług innego operatora lub nie możesz wykonać płatności w powyższym trybie tekstowym, zadzwoń pod numer 791 145 145 (połączenie to jest płatne jak do sieci Play wg stawki Twojego operatora) i postępuj zgodnie z poleceniami lektora.

      Pamiętaj!
      Do potwierdzania transakcji zakupu służy kod PIN lub CVC2/CVV2 (w zależności od wybranego sposobu finansowania zakupu: Portmonetka lub karta płatniczna).

       

      3. Wybór i zakup biletu przy użyciu szybkich kodów w trybie tekstowym (Orange, Play, Plus i T-Mobile).

      Aby skrócić czas wyboru biletu z menu tekstowego możesz także dokonać bezpośredniego zakupu za pomocą, szybkiego kodu.
      Lista tych kodów dostępna jest w tabeli powyżej.

      Wybierz interesujący Cię kod biletu i wpisz go według schematu:

      *145*Kod_biletu#  
      (dostępne w sieciach Orange, Plus, Play i T-Mobile).

      W celu potwierdzenia transakcji wprowadź numer PIN lub CVC2/CVV2 i wyślij go.

       

      4. Wybór i zakup biletu przy użyciu szybkich kodów w trybie głosowym.

      Jeżeli korzystasz z usług innego operatora lub nie możesz wykonać płatności w trybie tekstowym, zadzwoń pod numer 791 145 145 (połączenie to jest płatne jak do sieci Play wg stawki Twojego operatora).

      Wybierz interesujący Cię kod biletu i wprowadź jego numer według schematu:

      Kod_biletu i potwierdź *

      W celu potwierdzenia transakcji wprowadź numer PIN lub CVC2/CVV2.

       

      5. Dodatkowe informacje

      Pasażerowie korzystający z biletów kupionych za pośrednictwem telefonu komórkowego, mogą się dostać do strefy biletowej metra otwierając bramki kartonikową wejściówką wielokrotnego użytku (do pobrania bezpłatnie w POP ZTM oraz u dyżurnych stacji) lub zjeżdżając na peron windą.

      Przypominamy!
      Kupując bilet dobowy, weekendowy lub weekendowy grupowy możesz podróżować pociągami Kolei Mazowieckich oraz Warszawskiej Kolei Dojazdowej, na zasadach obowiązujących w ramach oferty „Wspólny Bilet ZTM-KM-WKD” - szczegóły

      Dodatkowo korzystając z biletów dobowych i 3 dniowych obowiązujących w I i II strefie można poruszać się autobusami linii lokalnych, których numery są poprzedzone literką „L”, organizowanych przez gminy ościenne – szczegóły


      Rada!

      Bilet w liście kontaktów.

      Aby ułatwić zakup biletów proponujemy zapisanie numeru w książce telefonicznej, np. pod pozycją BILET.

      Format zapisu:

      krótkie kody rozpoczynające się od *145: zapisz cały ciąg znaków, np.: *145*220020#

      krótkie kody rozpoczynające się od 791: zapisz cały ciąg znaków, np.: 791145145p220020* (litera „p” oznacza znak pauzy).

       

      Aplikacja mPay.

      Zainstaluj i korzystaj z aplikacji mPay dostępnej dla telefonów z systemem Android. Aplikację możesz ściągnąć tutaj lub zeskanować poniższy kod QR.

       

      Miłej podróży.

       

  • Jak ustawić ulgę?
    • Ustaw w telefonie przysługującą Ci ulgę. 

      1. Wybierz w telefonie bezpłatny numer *145*0# i wciśnij klawisz dzwonienia (dostępne w sieciach Orange, Plus, Play, T-Mobile).
      2. W celu wejścia do ustawień osobistych wprowadź kod PIN i wyślij.
      3. Jesteś w „Menu Opcje”. Wybierz "Odpowiedz" lub od razu w treści odpowiedzi wpisz 2 i wyślij.
      4. Wybierz „1” jako "Dostępne ulgi" i wyślij.
      5. Następnie znajdź interesujące Cię miasto, wpisz jego numer w treści odpowiedzi i wyślij.
      6. W zależności od przysługującej ulgi ustaw odpowiednią dla siebie.
      7. Ulga ustawiona.

      Jeżeli korzystasz z usług innego operatora lub nie możesz wykonać płatności w trybie tekstowym zadzwoń pod numer 791 145 145 (połączenie to jest płatne jak do sieci Play wg stawki Twojego operatora) a, następnie wybierz 0*, wprowadź PIN i po kolejnych komunikatach lektora wybierz opcje 2 i 1.

      Pamiętaj!
      Korzystanie z ulgi wymaga posiadania odpowiednich dokumentów.
      Raz ustawiona ulga pozostaje aktywna do czasu nowego ustawienia.
      Jeśli wprowadzisz zniżkę na bilety w innym mieście, to dotychczas aktywne ustawienie zniżki zostanie anulowane.

      Rada! 
      Możesz skrócić proces ustawienia ulgi na bilet, wybierając jeden numer *145*0*2*1# 

  • Kontrola biletów
    • Jak postępować w czasie kontroli biletowej?

      1. W przypadku kontroli pasażer powinien poinformować kontrolera, że bilet został zakupiony za pomocą systemu mPay.
      2. Kontroler po uzyskaniu takiej informacji poprosi pasażera o okazanie biletu.
      3. Należy wówczas zadzwonić pod bezpłatny numer widoczny na identyfikatorze kontrolera (*145*...). W odpowiedzi otrzymasz SMS, który należy pokazać kontrolerowi. Na podstawie informacji zawartych w SMS zweryfikowana zostanie ważność Twojego biletu.

      Wzór identyfikatora kontrolera:



       

      Pamiętaj!
      SMS wysyłany po zakupieniu biletu nie jest biletem i nie jest potrzebny do kontroli biletów. SMS ten jest tylko elektronicznym paragonem.
      Ceny biletów są zgodne z taryfą przewozową w Twoim mieście.
      Posiadacz biletu ulgowego musi udokumentować prawo do ulgi.

Nasi partnerzy:

Szanowny użytkowniku, aby zapewnić łatwiejsze korzystanie z naszej strony internetowej używamy ciasteczek (ang. cookies). Jeżeli zdecydujesz się kontynuować przeglądanie, zakładamy, że akceptujesz otrzymywanie wszystkich naszych plików cookies. Dzięki cookies możemy optymalizować naszą stronę dla Ciebie.

Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Web design: Agencja Interaktywna Arcymedia