csr

CSR

4 kwi

mPay sponsorem Eko-Dir Włókniarz Częstochowa

wlokniarz

Z ogromną niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie sezonu 2016, tym bardziej że zarówno w gronie naszych pracowników, jak i wśród Użytkowników naszej aplikacji znajdują się wierni kibice Włókniarza. Podjęcie przez nas współpracy sponsorskiej jest dla nas wyróżnieniem i sukcesem – mówi prezes spółki Maciej Orzechowski.

Wartym podkreślenia jest fakt, że choć siedziba spółki znajduje się w stolicy, to większość działań operacyjnych prowadzonych jest w Częstochowie, stąd duże zaangażowanie mPay w działania lokalne.Wierzymy, że podjęcie działań sponsorskich to dobry początek współpracy, która zaowocuje nie tylko wsparciem dla klubu, ale też przygotowaniem wygodnych rozwiązań dla kibiców. Życzymy Włókniarzowi wielu sukcesów, a dobór zawodników, profesjonalne podejście klubu oraz dobre przygotowanie dają nam pewność, że czeka nas pełen emocji sezon – podkreśla Judyta Kowalczyk odpowiedzialna za marketing w spółce.

Zadowolenia z rozpoczęcia współpracy z firmą mPay nie kryją również przedstawiciele Włókniarza. – Cieszymy się, że do grona naszych darczyńców dołączyło kolejne nowe przedsiębiorstwo. Mamy nadzieję, że nasza współpraca przyniesie wiele korzyści nie tylko dla obydwu stron, ale również dla naszych fantastycznych Kibiców – przyznał menadżer Michał Finfa, który we Włókniarzu koordynuje pracę działu marketingu.
wróć do listy