W Trójmieście i Wejherowie bilety okresowe kupimy przez aplikację mPay

Od października pasażerowie komunikacji miejskiej w Gdańsku i Sopocie zakupią za pośrednictwem aplikacji mPay nie tylko bilety jednorazowe, ale także okresowe. Od sierpnia z tej samej opcji korzystają także mieszkańcy Gdyni i Wejherowa. W Gdańsku dostępne są ponadto bilety czasowe.

Jedna aplikacja, wiele korzyści

Aplikacja mPay umożliwia mieszkańcom Gdańska i Sopotu zakup biletów na podróż środkami transportu publicznego już od kilku lat. W Gdańsku mogliśmy dotychczas w ten sposób uregulować należność za przejazd na podstawie biletu jednorazowego i czasowego (1-godzinne, 24-godzinne i 72-godzinne), a w Sopocie zakupić bilety jednorazowe. Od początku października w obu miastach w aplikacji znajdą się także bilety okresowe.

Opcja zakupu przez aplikację mPay biletów okresowych pojawiła się w sierpniu również w Gdyni i Wejherowie. Mieszkańcy Gdyni mogą obecnie nabyć bilety jednorazowe, czasowe (1-godzinne, 24-godzinne i 72-godzinne) oraz okresowe. W Wejherowie, oprócz powyższych, podróżujący środkami transportu publicznego mogą zakupić także bilet 5-dniowy. W obu miejscowościach mieszkańcy opłacą postój auta w strefie płatnego parkowania.

  Nasza szeroka oferta to ukłon zarówno w stronę mieszkańców, jak i turystów. Dbamy bowiem o to, aby z szybkich i wygodnych płatności mobilnych mogły korzystać osoby z różnymi potrzebami w kontekście częstotliwości podróżowania transportem publicznym mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A. Dokładamy również wielu starań, aby przemieszczanie się po miastach było łatwiejsze także dla kierowców – dodaje.

Warto przypomnieć, że w Gdańsku, Sopocie i Wejherowie możliwe jest wniesienie przez aplikację opłaty za postój auta w strefie płatnego parkowania. Od początku br. uregulujemy także należność na dwóch parkingach zlokalizowanych na terenie Hevelianum w Gdańsku.

Dodatkowe udogodnienia na pasażerów i kierowców

Aplikacja mPay to dziś wielofunkcyjne narzędzie, które odpowiada na potrzeby zróżnicowanych grup użytkowników.

Aby maksymalizować korzyści po stronie użytkowników aplikacji na bieżąco rozbudowujemy katalog pomocnych im na co dzień funkcjonalności. Obejmują one nie tylko transport i rozrywkę, ale także – co mocno nas wyróżnia na rynku – szeroko pojęte usługi finansowe – mówi Andrzej Basiak, Prezes mPay S.A. W przypadku komunikacji miejskiej i parkowania, mPay to jednak zdecydowanie o wiele więcej korzyści niż tylko możliwość zakupu biletów czy regulacja należności za parkingi.

Jedną z najnowszych funkcjonalności jest planer podróży mPay GO! pozwalający szybko oraz wygodnie zaplanować trasę środkami komunikacji w kilkudziesięciu miastach w Polsce, jak i w Europie. Podróżujący mogą skorzystać z wizualizacji trasy na mapie, nawigacji do przystanku, a także na bieżąco aktualizowanych mobilnych tablic odjazdów.

Zmotoryzowani, poza oszczędnością czasu i pieniędzy, mogą liczyć natomiast na pomoc w wyborze właściwej strefy płatnego parkowania. W mPay telefon z aplikacją jest lokalizowany na mapie, co pozwala podpowiedzieć użytkownikowi w jakiej strefie się znajduje i jaki go obowiązuje cennik.