Świnoujście, Tarnobrzeg i Wejherowo parkują z mPay
Od 1 lipca w trzech kolejnych lokalizacjach należność za postój auta w strefie płatnego parkowania uregulujemy przez aplikację mobilną mPay. Po Świnoujściu, Tarnobrzegu i Wejherowie, w bieżącym miesiącu usługa zostanie wdrożona również w Bytomiu.
Wygodne parkowanie „w komórce” z mPay
Świnoujście, Tarnobrzeg i Wejherowo to kolejne w bieżącym roku lokalizacje, w których możliwe jest uregulowanie należności za parkowanie za pośrednictwem aplikacji mPay. Bez konieczności szukania parkomatu, bez potrzeby powrotu do auta z potwierdzeniem wniesienia opłaty, a także bez stresu, czy zdążymy załatwić swoje sprawy w opłaconym wcześniej czasie. Z mPay, z poziomu telefonu, możemy w dowolnym momencie przedłużyć czas postoju, a dzięki naliczaniu minutowemu mamy pełną kontrolę nad kosztami.
W bieżącym roku usługa została uruchomiona m.in. w Nowej Soli, przy stacjach kolejowych Warszawa Centralna i Bydgoszcz Główna. Od maja, przez pięć miesięcy, z mPay opłacimy parkowanie również w ramach sezonowej strefy w Giżycku.
– Cieszy nas, że zmotoryzowani w kolejnych lokalizacjach staną się beneficjentami udogodnień, które oferujemy. Jestem przekonany, że docenią zarówno wygodę związaną z regulacją należności, jak również dwie inne opcje wyróżniające nas na rynku – mówi Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.
Dzięki specjalnej mapie, z mPay kierowcy zawsze wiedzą w jakiej strefie się znajdują i jaki cennik
w związku z tym ich obowiązuje. Ponadto, mogą porównać ponad 50 ofert ubezpieczeń komunikacyjnych i zakupić wybrane z rabatem bez wychodzenia z aplikacji. To ostatnie udogodnienie to efekt współpracy z firmą KioskPolis.pl.
Więcej korzyści dla klientów mPay
Zmotoryzowani mieszkańcy Świnoujścia, Tarnobrzega i Wejherowa, wraz z wygodną opcją regulacji należności za postój w strefie płatnego parkowania miejskiego, zyskają w ramach aplikacji mPay dostęp do szerokiego katalogu dodatkowych benefitów.
– Bardzo konsekwentnie rozwijamy naszą działalność w taki sposób, aby w ramach jednego narzędzia dostarczać naszym klientom wiele pomocnych na co dzień funkcjonalności – od tych dotyczących kwestii transportowych, przez szeroko pojętą rozrywkę, aż po usługi finansowe – mówi Andrzej Basiak.
Aplikacja mPay jest dziś wielofunkcyjnym narzędziem do płatności mobilnych i centrum zarządzania finansami osobistymi. Swoim użytkownikom oferuje wiele produktów i usług, pogrupowanych w dwóch zakładkach: „Produkty i usługi” oraz „Moje finanse”.