Kampania reklamowa mPay wchodzi w kolejny etap!
Wystartował kolejny etap kampanii aplikacji superaplikacji mPay pn. „Płatności Fair-Play”, z Jakubem Błaszczykowskim. Od 01.06 b.r. w dużych miastach Polski zobaczyć można plakaty OOH z wizerunkiem Jakuba Błaszczykowskiego, a od 12.06 także internetowe spoty reklamowe z jego udziałem.
Celem tego etapu kampanii jest zbudowanie świadomości marki mPay. mPay chce dotrzeć do potencjalnych odbiorców, osób, które mogą skorzystać z licznych funkcji aplikacji lub jej nie znają.
Wiodącą funkcjonalnością łączącą różne cechy aplikacji, takie jak wewnętrzne bezpłatne przelewy, możliwość zakupu biletów komunikacyjnych czy planowanie podróży jest karta Visa mPay prezentowana w kampanii. Karta Visa mPay może być zamawiana przez użytkowników mPay wprost z aplikacji w formie wirtualnej oraz fizycznej.
Kreację OOH będzie można zobaczyć w najbliższych tygodniach na przystankach w Krakowie, Katowicach, Warszawie i Trójmieście. Reklamy wideo wyemitowane w postaci 6 sekundowych spotów zobaczymy na Youtube, Facebooku i Tik Toku. Kampania ma dotrzeć do około 10 mln odbiorców. Za dyrekcję artystyczną kampanii odpowiedzialna jest agencja LVOV, za zakupu mediów dom mediowy One-house.