Kup bilet już teraz!

Naszą aplikację możesz pobrać za darmo. Ceny biletów są takie same jak w sieci sprzedaży

Szybki dostęp do biletów

Po zainstalowaniu aplikacji, rejestrujesz się, kupujesz bilet przed wejściem do pojazdu

Łatwe korzystanie z aplikacji

Bilet pojawia się w aplikacji natychmiast po zatwierdzeniu płatności w zakładce „moje bilety”

Kontrola biletów

Potwierdzenie płatności oznacza skasowanie biletu. Skasowany bilet znajdziesz w zakładce „moje bilety”. Jest tam też historia już nieaktualnych biletów

Kupuj bilety komunikacji miejskiej GZM przez aplikację mPay

Od 1 stycznia 2019 r. obowiązki KZK GOP w Katowicach, MZKP w Tarnowskich Górach i MZK w Tychach przejęła Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia (GZM), w imieniu której działa Zarząd Transportu Metropolitalnego w Katowicach (ZTM), wykonujący zadania GZM w zakresie organizowania publicznego transportu zbiorowego.

Bilety Zarządu Transportu Metropolitalnego obowiązują na liniach obsługiwanych przez ZTM w gminach członkowskich GZM oraz w gminach nienależących do GZM wymienionych poniżej.

Lista gmin należących do GZM:

Będzin, Bieruń, Bobrowniki, Bojszowy, Bytom, Chełm Śląski, Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Gierałtowice, Gliwice, Imielin, Katowice, Knurów, Kobiór, Lędziny, Łaziska Górne, Mierzęcice, Mikołów, Mysłowice, Ożarowice, Piekary Śląskie, Pilchowice, Psary, Pyskowice, Radzionków, Ruda Śląska, Rudziniec, Siemianowice Śląskie, Siewierz, Sławków, Sosnowiec, Sośnicowice, Świerklaniec, Świętochłowice, Tarnowskie Góry, Tychy, Wojkowice, Wyry, Zabrze, Zbrosławice

Gminy, w których kursują linie obsługiwane przez ZTM, nienależące do GZM:

Czerwionka-Leszczyny, Jaworzno, Krupski Młyn, Łazy, Miasteczko Śląskie, Miedźna, Myszków, Ornontowice, Orzesze, Oświęcim, Pszczyna, Rybnik, Toszek, Tworóg, Wielowieś, Żory

Inną metodą kupna biletu jest tryb głosowy IVR lub SMS

Zakup biletu w trybie głosowym IVR polega na wykonaniu połączenia na numer: +48 732 085 555  (koszt jak za połączenie do sieci PLAY).

Tryb głosowy IVR umożliwia zakup biletu następującymi metodami:

  •  Zakup biletu przez menu głosowe w 5 krokach – w menu głównym opcja 1 lub 2
    Proces zakupu polega na wybieraniu odpowiednich opcji według podawanych komunikatów głosowych
  •   Zakup biletu przez podanie ciągu parametrów  – w menu głównym opcja *
    Po wybraniu * w menu głównym i wysłuchaniu komunikatu głosowego można wprowadzić ciąg znaków określających bilet.

Zakup bilety przez SMS

Zakup biletu w trybie tekstowym SMS polega na wysłaniu wiadomości SMS na numer: +48 732 085 555 (koszt jak za połączenie do sieci PLAY) o treści uzależnionej od rodzaju kupowanego biletu.

Sposób „wybierania” biletu w trybie głosowym IVR:

ABC*DE*FGHI#

A – parametr określający środek transportu:

1 – autobus

2 – tramwaj

3 – trolejbus

B – parametr określający ulgi:

1 – normalny

2 – ulgowy

C – parametr określający taryfę

1 – 1 miasto/20 minut

2 – 2 miasta/40 minut

3 – 3 miasta/90 minut

4 – bagaż/90 minut

DE – numer linii (od 1 do 4 znaków)

FGHI – kod PIN

Przykład:
123*45*1234#

123 – oznacza autobus (1), ulgowy (2), taryfa 3 miasta (3)

45 – numer linii

1234 – kod PIN

Zakup jest potwierdzany systemowo poprzez wysłanie dwóch wiadomości SMS z potwierdzeniem wykonania transakcji oraz ze szczegółami zakupionego biletu.

Zakup biletu w trybie tekstowym SMS polega na wysłaniu wiadomości SMS na numer: +48 732 085 55 55 (koszt jak za połączenie do sieci PLAY) o treści uzależnionej od rodzaju kupowanego biletu.

Treść SMS-a:

ABC*DE*FGHI

A – parametr określający środek transportu:

1 – autobus

2 – tramwaj

3 – trolejbus

B – parametr określający ulgi:

1 – normalny

2 – ulgowy

C – parametr określający taryfę

1 – 1 miasto/20 minut

2 – 2 miasta/40 minut

3 – 3 miasta/90 minut

4 – bagaż/90 minut

DE – numer linii (od 1 do 4 znaków)

FGHI – kod PIN

Przykład:
123*45*1234

123 – oznacza autobus (1), ulgowy (2), taryfa 3 miasta (3)

45 – numer linii

1234 – kod PIN

Zakup jest potwierdzany systemowo poprzez wysłanie dwóch wiadomości SMS z potwierdzeniem wykonania transakcji oraz ze szczegółami zakupionego biletu.

Kontrola biletu zakupionego w trybie głosowym IVR lub w trybie SMS

W trakcie kontroli należy okazać kontrolerowi otrzymaną wiadomość SMS zawierającą szczegóły zakupionego biletu. Kontroler może zweryfikować ważność biletu – w tym celu należy podać 7-cyfrowy kod biletu, który przyszedł SMS-em.

Oszczędność czasu i wygoda

Możesz kupić bilet przez aplikację Mobilną, nie szukając kiosku i nie martwiąc się że twój autobus odjedzie

Unikasz kolejek i stresu

Śpieszysz się i chcesz kupić bilet, ale przy kasie jest długa kolejka, z aplikacją mobilną mPay kupisz bilet bez kolejek.

O dowolnej porze każdego dnia

Z aplikacją mPay możesz kupić bilet o dowolnej porze dnia i nocy, od poniedziałku do niedzieli, również w święta.

Pobierz Aplikację teraz

Aplikacja jest dostępna i wspierana w systemach iOS i Android