nowy mPay bez zasilania konta

Proste kroki do skorzystania z mPay

Dołącz!

Rejestracja w mPay
zajmie jedną chwilę, Twoje dane
są chronione!

Doładuj!

Zasil szybko konto mPay
z naszej strony internetowej lub tradycyjnym przelewem z banku!

Korzystaj!

mPay to tysiące możliwości
w jednym telefonie.
Sprawdź już teraz!

Jesteś tutaj: Strona główna » Bilety komunikacji miejskiej…

Bilety komunikacji miejskiej w Białymstoku


  • Jak kupić bilet?
    • 1. Aktywacja i zasilenie konta.

      Przed pierwszym zakupem biletów, należy aktywować konto w systemie mPay. Jak to zrobić dowiesz się tutaj.
      W przypadku gdy masz już aktywne konto, musisz zapewnić środki finansowe na swoim koncie. Możesz wybrać dwie formy finansowania zakupu biletów.

      Możesz:

      - połączyć kartę płatniczą z kontem mPay i płacić bezpośrednio w saldo karty w ramach Cardmobile.pl w technologii Mastercard Mobile.

      lub

      - korzystać ze środków zgromadzonych w Portmonetce mPay.

      Jeśli masz już aktywne konto w systemie mPay i zapewniłeś środki finansowe, możesz przejść do punktu 2.

       

      2. Wybór i zakup biletu z menu.

      W celu zakupu biletu, wybierz na klawiaturze swojego telefonu:

      - *145# i wybierz klawisz „Zadzwoń” i postepuje zgodnie ze wskazówkami w menu tekstowym (bezpłatne połączenie, dostępne dla użytkowników sieci Orange, Plus, Play i T-Mobile).
      lub
      - jeżeli korzystasz z usług innego operatora lub nie możesz wykonać płatności w powyższym trybie tekstowym, zadzwoń pod numer 791 145 145 (połączenie to jest płatne jak do sieci Play wg stawki Twojego operatora) i postępuj zgodnie z poleceniami lektora.

      Pamiętaj!
      Do potwierdzania transakcji zakupu służy kod PIN lub CVC2/CVV2 (w zależności od wybranego sposobu finansowania zakupu: Portmonetka lub karta płatniczna).

       

      3. Wybór i zakup biletu przy użyciu szybkich kodów w trybie tekstowym (Orange, Play, Plus i T-Mobile).

      Aby skrócić czas wyboru biletu z menu tekstowego możesz także dokonać bezpośredniego zakupu za pomocą, szybkiego kodu.
      Lista tych kodów dostępna jest w tabeli powyżej.

      Wybierz interesujący Cię kod biletu i wpisz go według schematu:

      *145*Kod_biletu#  
      (dostępne w sieciach Orange, Plus, Play i T-Mobile).

      W celu potwierdzenia transakcji wprowadź numer PIN lub CVC2/CVV2 i wyślij go.

       

      4. Wybór i zakup biletu przy użyciu szybkich kodów w trybie głosowym.

      Jeżeli korzystasz z usług innego operatora lub nie możesz wykonać płatności w trybie tekstowym, zadzwoń pod numer 791 145 145 (połączenie to jest płatne jak do sieci Play wg stawki Twojego operatora).

      Wybierz interesujący Cię kod biletu i wprowadź jego numer według schematu:

      Kod_biletu i potwierdź *

      W celu potwierdzenia transakcji wprowadź numer PIN lub CVC2/CVV2.


      Rada!

      Bilet w liście kontaktów.

      Aby ułatwić zakup biletów proponujemy zapisanie numeru w książce telefonicznej, np. pod pozycją BILET.

      Format zapisu:

      krótkie kody rozpoczynające się od *145: zapisz cały ciąg znaków, np.: *145*220020#

      krótkie kody rozpoczynające się od 791: zapisz cały ciąg znaków, np.: 791145145p220020* (litera „p” oznacza znak pauzy).

       

      Aplikacja mPay.

      Zainstaluj i korzystaj z aplikacji mPay dostępnej dla telefonów z systemem Android. Aplikację możesz ściągnąć tutaj lub zeskanować poniższy kod QR.

       

      Miłej podróży.

       

  • Kontrola biletów
    • Jak postępować w czasie kontroli biletowej?

      1. W przypadku kontroli pasażer powinien poinformować kontrolera, że bilet został zakupiony za pomocą serwisu mPay.
      2. Kontroler po uzyskaniu takiej informacji poprosi pasażera o okazanie biletu.
      3. Należy wówczas zadzwonić pod jeden z bezpłatnych numerów widocznych na identyfikatorze kontrolera. Kontroler może również poprosić o podanie 3 ostatnich cyfr numeru telefonu. Na podstawie tej informacji zweryfikuje ważność Twojego biletu.

      Wzór identyfikatora kontrolera:



      Uwaga: Numer rozpoczynając się od *145 działa w sieciach Orange, Plus, Play, T-Mobile.

       

      Pamiętaj!
      SMS wysyłany po zakupieniu biletu nie jest biletem i nie jest potrzebny do kontroli biletów. SMS ten jest tylko elektronicznym paragonem.
      Ceny biletów są zgodne z taryfą przewozową w Twoim mieście.
      Posiadacz biletu ulgowego musi udokumentować prawo do ulgi.

Nasi partnerzy:
Należymy do:

Szanowny użytkowniku, aby zapewnić łatwiejsze korzystanie z naszej strony internetowej używamy ciasteczek (ang. cookies). Jeżeli zdecydujesz się kontynuować przeglądanie, zakładamy, że akceptujesz otrzymywanie wszystkich naszych plików cookies. Dzięki cookies możemy optymalizować naszą stronę dla Ciebie.

Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Web design: Agencja Interaktywna Arcymedia